iStation е официален сервиз на Apple

iStation е сервизен център за обслужване на всички продукти на Apple. Като оторизиран доставчик, ние се грижим да запазим потребителското изживяване от устройствата на Apple, както по време на гаранцията на продукта, така и през целия му живот. Резервните части, използвани от нашия оторизиран сервизен център, са оригинални части на Apple и по този начин характеристиките и работата на устройството не се променят.

main-asset-fafafa

Има поне четири причини, поради които трябва да изберете нашата официална услуга на Apple

Само оригинални
части от Apple

В нашия сервиз на Apple ние работим само с оригинални части, поръчани от Apple, за да Ви осигурим винаги най-високо ниво на обслужване.

Обучавани
професионалисти

Нашите сервизни техници участват в непрекъснато обучение, осигурено от Apple, така че те осигуряват най-високо ниво на обслужване за вашето устройство с актуални познания.

Обслужване чрез куриер

Изпратете вашето устройство Apple и Beats, което се нуждае от ремонт,  до нашия оторизиран сервизен център на Apple.

Местен
съвет от специалист

Дори и след закупуването на вашето Apple устройство, ние няма да ви оставим сами, тъй като можете да поискате нашата експертна консултация във всеки от нашите магазини и ние ще ви помогнем да извлечете максимума от закупеното устройство в рамките на тримесечие, половин, един или дори час и половина експертна консултация.

Изберете от опциите:

В нашия официален сервиз на Apple ние работим само с оригинални части, поръчани от Apple, за да ви осигурим винаги най-високо ниво на обслужване.

Посочените цени са брутни цени, които са валидни, ако уредът е оригинален или обслужван в официален сервиз. Оценката на устройството, предадено за ремонт в магазините на iStation при получаване, не се счита за професионално мнение, установяването на дефекти и оценката на гаранционната претенция се извършват само от нашия сервиз. Тъй като сме официален сервизен партньор на Apple, ние се задължаваме да отстраним всички открити грешки по време на ремонта в съответствие с разпоредбите на Apple, дори и в случай на платен ремонт!

Моля, обърнете внимание, че работата на софтуера и естетическите проблеми не се покриват от гаранцията. Като се има предвид, че създаването на резервно копие и премахването на калъфа и фолиото е отговорност и задача на клиента, iStation не поема отговорност. Производителят на устройството предоставя 90-дневна гаранция за частите, които предоставя, но това не отменя вашите права съгласно законодателството, които все още имате. Нашият сервиз може да начисли такса за проверка в зависимост от поръчката за ремонт. Устройството може да бъде взето само с формуляра за кандидатстване за сервизно обслужване, издаден в момента на предаването в един от нашите обекти.

Обслужвани устройства на Apple и такси за труд

Неочакван ремонт?


Разсрочено плащане и за сервизни услуги!
В нашия официален сервиз можете да организирате ремонта на Вашите устройства чрез изплащане на вноски, така че да не правите компромиси. Независимо дали става въпрос за смяна на дисплей, ремонт на батерия или друга услуга, не е нужно да натоварвате портфейла си в същото време.

Начин на получаване

Остави в наш магазин

Посетете някой от нашите обекти и оставете вашето устройство за сервиз.

Изпрати ни по куриер

След като попълните заявката за сервиз. Наш служител ще се свърже с вас да уточните подробностите.

Често задавани въпроси

Нашият сервиз е Apple Authorized Service Provider, можете да се свържете с нас за всеки един от вашите продукти на Apple или Beats.Може да не сме в състояние да ви помогнем с устройства на който е имало неоторизирана намеса, продавани в определени региони и които не се предлагат официално на територията на България.
Устройства закупени от други търговци могат да бъдат оставени за сервизно обслужване във всеки един от нашите магазини в работно време.  Също така, всички устройства могат да бъдат изпращани по куриер. Ако изпращате устройството си по куриер, задължително изключете услугата Find My. Уверете се, че имате направен архив (backup) на данните си. Напишете трите си имена, e-mail, телефонен номер и информация за проблема, който изпитвате с продукта. При оставяне на устрпойство за сервизно обслужване моля да се предоставят попълнена коректно гаранционна карта и документ за покупка (касов бон, фактура)
Продължителността на ремонта е от 3 до 10 работни дни в зависимост от дефекта. Трябва да сте наясно, че производителят извършва определени ремонти в собствения си европейски ремонтен център и може да поиска всяко устройство да бъде ремонтирано там. Времето за ремонт в ремонтния център на Apple е малко по-дълго поради изпращането на устройството.

Преди да оставите устройството си при нас, ще трябва да предприемете няколко стъпки, за да защитите данните си, като например да направите резервно копие на Вашата информация и да изключите Find My iPhone. Трябва също да намерите фактурата, потвърждаваща покупката ви.

За iPhone, iPad, Apple Watches и Macs, трябва да изключите функцията Find My, като използвате следните инструкции и да премахнете устройството от вашия iCloud акаунт.

За Apple Watch също трябва да изключите Activation Lock, вижте тази връзка за помощ.

Ако срещнете проблеми, можете да получите помощ на https://www.apple.com/contact/

Препоръчваме Ви , да прочете и да се запознаете с общите условия за сервизно обслужване.
Може да го направите тук :https://istation.bg/serviz-pravila

Дефектният продукт и, ако е възможно, копие от вашата фактура. Въпреки че не винаги е необходимо да представяте фактурата, Apple може да я поиска в някои случаи. Някои процеси (например гаранция) не са възможни без фактурата. Ако донесете фактурата си, можете да сте сигурни, че можем да ви предоставим възможно най-добрите условия за ремонт.

Моля, носете само дефектното устройство със себе си. Аксесоарите или кутията на уреда не са необходими за ремонта.

В случай на проблем със зареждането или батерията е необходимо и зарядното устройство, използвано с устройството. За аксесоари без сериен номер (слушалки, кабели и др.) се изисква серийният номер на продукта, използван с тях ,както и фактурата за покупка на аксесоара.

В случай на дефект, засягащ работата на софтуера, може да се нуждаем от парола на устройството, парола или потребителски профил, за да тестваме грешката.

Сервизни програми на Apple

Нашият сервиз е Apple Authorized Service Provider, можете да се свържете с нас за всеки един от вашите продукти на Apple или Beats.Може да не сме в състояние да ви помогнем с устройства на който е имало неоторизирана намеса, продавани в определени региони и които не се предлагат официално на територията на България.
Устройства закупени от други търговци могат да бъдат оставени за сервизно обслужване във всеки един от нашите магазини в работно време.  Също така, всички устройства могат да бъдат изпращани по куриер. Ако изпращате устройството си по куриер, задължително изключете услугата Find My. Уверете се, че имате направен архив (backup) на данните си. Напишете трите си имена, e-mail, телефонен номер и информация за проблема, който изпитвате с продукта. При оставяне на устрпойство за сервизно обслужване моля да се предоставят попълнена коректно гаранционна карта и документ за покупка (касов бон, фактура)
Продължителността на ремонта е от 3 до 10 работни дни в зависимост от дефекта. Трябва да сте наясно, че производителят извършва определени ремонти в собствения си европейски ремонтен център и може да поиска всяко устройство да бъде ремонтирано там. Времето за ремонт в ремонтния център на Apple е малко по-дълго поради изпращането на устройството.

Преди да оставите устройството си при нас, ще трябва да предприемете няколко стъпки, за да защитите данните си, като например да направите резервно копие на Вашата информация и да изключите Find My iPhone. Трябва също да намерите фактурата, потвърждаваща покупката ви.

За iPhone, iPad, Apple Watches и Macs, трябва да изключите функцията Find My, като използвате следните инструкции и да премахнете устройството от вашия iCloud акаунт.

За Apple Watch също трябва да изключите Activation Lock, вижте тази връзка за помощ.

Ако срещнете проблеми, можете да получите помощ на https://www.apple.com/contact/

Препоръчваме Ви , да прочете и да се запознаете с общите условия за сервизно обслужване.
Може да го направите тук :https://istation.bg/serviz-pravila

Дефектният продукт и, ако е възможно, копие от вашата фактура. Въпреки че не винаги е необходимо да представяте фактурата, Apple може да я поиска в някои случаи. Някои процеси (например гаранция) не са възможни без фактурата. Ако донесете фактурата си, можете да сте сигурни, че можем да ви предоставим възможно най-добрите условия за ремонт.

Моля, носете само дефектното устройство със себе си. Аксесоарите или кутията на уреда не са необходими за ремонта.

В случай на проблем със зареждането или батерията е необходимо и зарядното устройство, използвано с устройството. За аксесоари без сериен номер (слушалки, кабели и др.) се изисква серийният номер на продукта, използван с тях ,както и фактурата за покупка на аксесоара.

В случай на дефект, засягащ работата на софтуера, може да се нуждаем от парола на устройството, парола или потребителски профил, за да тестваме грешката.