Поверете устройството си на специалист от Apple.

iStation е централна сервизна точка за обслужване на всички продукти на Apple. Както по време на гаранцията на продукта, така и през целия му живот, като оторизиран сервизен доставчик на Apple, това е най-добрият избор за поддържане на уникалната потребителско изживяване, предлагано от продуктите на Apple. Резервните части, използвани от нашия оторизиран сервизен център, са оригинални резервни части на Apple и по този начин характеристиките и работата на устройството не се променят.

main-asset-fafafa

Нашите Apple-сертифицирани техници използват оригинални Apple части ,и може да им поверите всичките си Apple продукти.

С няколко стъпки може да заявите сервизно обслужване

Какво да направите за да заявите сервиз

 

  1. Трябва да архивирате цялата си информация. По време на ремонт може да се наложи инсталиране на нова версия софтуер.
  2. Да изключите функцията FIND ME, без да е изключена неможе да започне ремонта.
  3. Запознайте се с общите условия на фирмата и вижте дали отговаряте на тях.
  4. При въпроси свързани с ремонта може да се свържете с нас преди да изпратите устройството си за ремонт
  5. Попълнете заявка за сервизно обслужване. След което ако се изпраща по куриер наш служител ще се свърже с вас.

Направете бекъп на устройството си, ако това е възможно. Подробни инструкции можете да прочетете тук.

Как да направим архив през iTunes?

  1. Уверете се, че имате инсталирана актуалната версия на iTunes. Може да бъде изтеглена безплатно от следния линк:  https://www.apple.com/bg/itunes/download/
  2. Отворете iTunes и свържете Вашето устройство към компютъра с USB кабел.
  3. Ако телефонът Ви изиска да въведете Вашия passcode или да изберете опцията Trust This Computer, следвайте инструкциите на екрана.
  4. Когато устройството Ви се разпознае от iTunes, изберете го.
  5. Изберете опцията Backup Now. iTunes ще направи архив, като ще можете да видите информация за последния успешен архив.

*Забележка: Ако желаете да бъде архивирани данните от Health и Activity приложенията, е необходимо да изберете опцията Encrypt iPhone Backup. Запоменете паролата, която поставяте, защото ще Ви бъде необходима да възстановите данните си обратно на устройството.

Как да направим архив през iTunes?

  1. Уверете се, че имате инсталирана актуалната версия на iTunes. Може да бъде изтеглена безплатно от следния линк:  https://www.apple.com/bg/itunes/download/
  2. Отворете iTunes и свържете Вашето устройство към компютъра с USB кабел.
  3. Ако телефонът Ви изиска да въведете Вашия passcode или да изберете опцията Trust This Computer, следвайте инструкциите на екрана.
  4. Когато устройството Ви се разпознае от iTunes, изберете го.
  5. Изберете опцията Backup Now. iTunes ще направи архив, като ще можете да видите информация за последния успешен архив.

*Забележка: Ако желаете да бъде архивирани данните от Health и Activity приложенията, е необходимо да изберете опцията Encrypt iPhone Backup. Запоменете паролата, която поставяте, защото ще Ви бъде необходима да възстановите данните си обратно на устройството.

Спрете услугата Find My Device, ако устройството е iOS/Apple Watch или Mac . Прочетете как да го направите тук.

Как да спрем Find My с включена функция Stolen Device Protection.

  1. Избираме приложението “Find My / Намери” на телефона.
  2. Избираме менюто “Devices / Устройства”.
  3. Разгъваме менюто.
  4.  Избираме “Removе This Device / Премахни Това Устройство” .
  5. Ще ни покаже нотификация да ни информира, че телефона не може да бъде премаханат, а вместо това ще бъде приготвен за ремонт или Trade-In. Избираме “Continue / Продължи”.
  6. Въвеждаме паролата си за Apple ID и натискаме “OK / ОК”.

От страницата на iCloud

 1. Устройството не трябва да има достъп до интернет или да бъде изключено.
 2. От компютър отваряте браузер и избирате страницата www.iCloud.com
 3. Въвеждате AppleID и парола и въвеждате кода от двустепенната аутентификация.
 4. Избирате иконата Find iPhone 
 5. В горната част ще видите падащо меню All Devices, от което ще намерите съответното устройство (ориентирайте се по името или малката снимка, която визуализира модела).
 6. След маркиране на устройство избираме символа ❌ отдясно или опцията Remove From Account.

От самото устройство

 1. Устройството трябва да бъде включено и да има връзка с интернет.
2. Влезте в меню Settings.
3. В горната част на менюто избирате името си (името на ползвателя).
 4. Влизате в меню iCloud.
 5. Избирате меню Find my iPhone.
 6. Премествате плъзгача в позиция Изключено/Off.
 7. Въвеждате паролата за съответното AppleID в появилия се прозорец.
 8. От същия процорец избирате Turn OFF.

ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА СЕРВИЗНА ПОДДРЪЖКА НА APPLE ПРОДУКТИ
ОТ ВМ Дистрибюшън ЕООД

Приемане за сервизно обслужване
1. Сервизното обслужване на продукти се реализира по процедура Carry in (донасяне в сервиза от Клиента) – лично или с куриер.
2. Приемането на Apple продукти се осъществява на базата на протокол, съдържащ данни на Клиента (имена, телефонен номер, e-mail, адрес), данни за предоставения продукт (сериен номер/IMEI) или аксесоар, заявените от Клиента неизправности и външен вид.
3. При приемане на продуктa се извършва визуален оглед на външния вид в присъствие на Клиента. Получените продукти се заснемат.
4. При приемане продуктът преминава обща входяща проверка.
5. Преди приемане на устройства за сервиз, функцията Find My Device трябва да бъде изключена.
6. Диагностиката може да включва изтриване или форматиране на продукта и да доведе до пълна загуба на потребителските данни на клиента.
7. Сервизното обслужване започва след получаване на разрешение от страна на клиента, дадено с подписа му или писмено потвърждение за ремонт като отговор по email.
8. Срокът за изпълнение на сервизната услуга е до 30 дни от датата на подписване на съответния протокол за оторизация съгласно законодателството на РБ.
Гаранционно сервизно обслужване
9. Гаранционното обслужване на продуктите се извършва в съответствие с условията на производителя, намиращи се на адрес: https://www.apple.com/legal/warranty/products/emea-vad-universal-warranty-bulgarian.html
10. Гаранцията покрива хардуерни дефекти в материалите при изработката на продукти и аксесоари с марка Apple.
11. Софтуерни неизправности не се покриват от гаранцията.
12. За удостоверяване на статуса е възможно да бъде поискан документа за покупка на вашия Apple продукт (касова бележка/фактура).
13. Съгласно условията на Apple, ако продуктът е в гаранция, диагностиката и сервизирането на хардуера са безплатни.
14. Гаранционно обслужване не се прилага: (а) за консумативи, като например батерии или защитни покрития, които са създадени да отслабват с времето, освен ако неизправността е възникнала вследствие на дефекти в материалите и изработката; (b) за козметични повреди, включващи, но не само, драскотини, вдлъбнатини и счупена пластмаса на портовете; (c) за повреди причинени от използване с друг продукт; (d) за повреди причинени при злополука, при злоупотреба, при неправилно използване, при контакт с течност, при пожар, при земетресение или следствие на друг външен фактор; (e) за повреди причинени следствие на неспазване на ръководството за потребителя, техническите спецификации или други публикувани указания за Продукта на Apple при използване на Продукта на Apple; (f ) за повреди причинени при сервизно обслужване (включително при ъпгрейд), извършено от всеки, който не е представител на Apple или на Оторизиран сервиз на Apple („AASP“); (g) за Продукт на Apple, който е модифициран за промяна на функционалността или възможностите без писмено разрешение на Apple; (h) за дефекти причинени от нормалното износване или по друг начин свързани с нормалната амортизация на Продукта на Apple; (i) в случай, че някой от серийните номера е премахнат или заличен от Продукта на Apple;
15. По преценка на производителя продуктите предоставени за сервиз могат да бъдат заменени изцяло или поправени. Подменените продукти предоставени от производителя са еквивалентни на нови по технически характеристики и надеждност.
16. Диагностицирането и отстраняването на хардуерни дефекти при гаранционни продукти, с установена неправилна употреба, не се поема от гаранцията и се заплаща от клиента.
17. Диагностицирането и oтстраняването на софтуерни дефекти не се покрива от гаранцията и клиентът заплаща за тези услуги.
18. Заменените части или продукт на Apple получават оставащата част от гаранционния период на първоначалния продукт или деветдесет (90) дни от датата на замяната или ремонта, в зависимост от това кой от двата периода e по-дълъг.
19. Заменените части или продукти стават собственост на производителя.
Извънгаранционно обслужване
20. Извънгаранционното обслужване на продуктите се извършва в съответствие с текущата ценова листа на iStation, намираща се на: https://service.istation.bg
21. При констатирана неоторизирана намеса или модификация в продукт предоставен за сервиз, обслужването може да бъде отказано, при което се дължи такса за диагностика според ценовата листа на ВМ Дистрибюшън ЕООД за издаване на продукт след сервизно обслужване
22. Клиентът получава продукта си обратно само след представяне на протокол за сервиз или документ за самоличност. Клиентът може писмено да упълномощи трето лице за получаване на неговия продукт. При наличие на такси за части, услуги или задължения, те трябва да бъдат погасени  предварително.
23. Клиенти желаещи да получат продукта си обратно по куриер, уточняват детайлите по изпращане с представител на сервизния център.
Отговорности на сервизен център:
24.1. Комуникация с Клиент при промяна на предварително уговорените срокове за ремонт или уточнение на допълнителни детайли, свързани с отстраняването на неизправността.
24.2. Сервизния център не носи отговорност, ако по време на диагностиката бъдат установени следи от неправилна употреба, неоторизирана намеса или модификация на продукта.
24.3. Уведомление на Клиент при завършване на сервизното обслужване.
25. ВМ Дистрибюшън ЕООД не носи отговорност за:
25.1. загуба или увреждане на информация или програми, данни и медиа записани на продукта. Задължение на клиента е да е създал отделно архивно копие, преди предоставяне на продукта за сервиз;
25.2. пропуснати ползи или възможности и загуби свързани с търговската дейност на клиента;
25.3. повреди, причинени по време на транспорта на продукта от и към сервиза;
25.4. продукти, които не са част от оригиналния продукт, но са свързани/закрепени към него (защитни фолиа, стъкла, калъфи и др.). Желателно е те да бъдат премахнати преди предаването;
25.5. за неполучени и непотърсени продукти от сервиза повече от 60 дни от датата, на която изтича 30-дневния срок за изпълнение на сервизната услуга, или 90 дни от датата на постъпване на устройството в сервиза, в случай че клиентът не потвърди, или откаже изпълнението на сервизната услуга. С предаване на у-вото за сервиз и подписване на сервизен протокол , клиентът дава неотменимо съгласие без никакви претенции за цени, срокове и допълнителни условия, фирма ВМ Дистрибюшън ЕООД по свое усмотрение да използва, рециклира или продаде Apple продукта – обект на сервизна дейност, след изтичане горепосочения срок. В случай на приемане устройстото за сервиз по куриер, горепосочените срокове и условия важат от датата на получаване на пратката във ВМ Дистрибюшън ЕООД;

Контакти

При нужда от помощ несе колебай да се свържеш с нас. Може да го направш по един от следните начини:

  • Контактната форма тук
  • Телефон 0887 224 488
  • През чата в сайта.

    Заяви Сервиз

    За да заявите сервизна услуга трябва да попълните няколко полета.

    1. Въведете вашето име и фамилия
    2. Въведете правилен телефонен номер на който може да се свържем с вас при въпроси!
    3. Въведете вашият E-mail.
    4. Изберете Ден и удобен за вас час в който ще ни посетите
    5. Проблем на устройството
    6. Посочете правилната повреда на вашето устройство.
    7. Изберете шашият модел устройство и въвесете Serien номен
    8. Изпратете заявката за серииз.

    *Наш служител ще се свърже с вас за потвърждение. Стандартните ремонти се извършват в рамките на един работен час.

    Сервизни програми обявени от Apple

    Програма за сервизно обслужване на iPhone 12 и iPhone 12 Pro за проблеми от типа „Няма звук“ >

    Сервизна програма за iPhone 14 Plus за проблеми със задната камера

    Програма за сервизно обслужване на AirPods Pro за проблеми със звука

    Програма за връщане на батерия на 15-инчов MacBook Pro

    Виж всички програми >

    iStation MetroCity

    • Адрес: бул. Александър Малинов 51, партер, София 1712,България
    • Тел: +359 887 224 488
    • Email: Service@iStation.bg
    • WEB: www.iStation.bg/Service
    • Работно време: Понеделник – Петък / от 09:30 до 18:30

    Kак да стигнете до нас.

    • С кола. Паркинг на гърба на сградата
    • С Грацкия транспорт:
    • С Метрото.Линия Бизнес Парк, спирка Александър Малинов и сме на 1 мин пешеходно разстояние в търговски център MetroCity.

    Често задавани въпроси

    Нашият сервиз е Apple Authorized Service Provider, можете да се свържете с нас за всеки един от вашите продукти на Apple или Beats.Може да не сме в състояние да ви помогнем с устройства на който е имало неоторизирана намеса, продавани в определени региони и които не се предлагат официално на територията на България.
    Устройства закупени от други търговци могат да бъдат оставени за сервизно обслужване във всеки един от нашите магазини в работно време.  Също така, всички устройства могат да бъдат изпращани по куриер. Ако изпращате устройството си по куриер, задължително изключете услугата Find My. Уверете се, че имате направен архив (backup) на данните си. Напишете трите си имена, e-mail, телефонен номер и информация за проблема, който изпитвате с продукта. При оставяне на устрпойство за сервизно обслужване моля да се предоставят попълнена коректно гаранционна карта и документ за покупка (касов бон, фактура)
    Продължителността на ремонта е от 3 до 10 работни дни в зависимост от дефекта. Трябва да сте наясно, че производителят извършва определени ремонти в собствения си европейски ремонтен център и може да поиска всяко устройство да бъде ремонтирано там. Времето за ремонт в ремонтния център на Apple е малко по-дълго поради изпращането на устройството.

    Преди да оставите устройството си при нас, ще трябва да предприемете няколко стъпки, за да защитите данните си, като например да направите резервно копие на Вашата информация и да изключите Find My iPhone. Трябва също да намерите фактурата, потвърждаваща покупката ви.

    За iPhone, iPad, Apple Watches и Macs, трябва да изключите функцията Find My, като използвате следните инструкции и да премахнете устройството от вашия iCloud акаунт.

    За Apple Watch също трябва да изключите Activation Lock, вижте тази връзка за помощ.

    Ако срещнете проблеми, можете да получите помощ на https://www.apple.com/contact/

    Препоръчваме Ви , да прочете и да се запознаете с общите условия за сервизно обслужване.
    Може да го направите тук :https://istation.bg/serviz-pravila

    Дефектният продукт и, ако е възможно, копие от вашата фактура. Въпреки че не винаги е необходимо да представяте фактурата, Apple може да я поиска в някои случаи. Някои процеси (например гаранция) не са възможни без фактурата. Ако донесете фактурата си, можете да сте сигурни, че можем да ви предоставим възможно най-добрите условия за ремонт.

    Моля, носете само дефектното устройство със себе си. Аксесоарите или кутията на уреда не са необходими за ремонта.

    В случай на проблем със зареждането или батерията е необходимо и зарядното устройство, използвано с устройството. За аксесоари без сериен номер (слушалки, кабели и др.) се изисква серийният номер на продукта, използван с тях ,както и фактурата за покупка на аксесоара.

    В случай на дефект, засягащ работата на софтуера, може да се нуждаем от парола на устройството, парола или потребителски профил, за да тестваме грешката.
    Моята количка
    Wishlist
    Наскоро разгледани
    Compare Products (0 Products)
    Compare Product
    Compare Product
    Compare Product
    Compare Product
    Categories