Как да подготвя устройството ми за сервиз

Подгответе своя iPhone или iPad за сервизно обслужване
Преди да донесете устройството си или да го изпратите на Apple за сервизно обслужване, изпълнете следните стъпки, за да защитите личната си информация и да може ремонтът да стане по-бързо.
Никога не давайте на други лица паролата за вашата Apple регистрация, кодът за достъп до устройството или данните за сигурност на акаунта. Нито Apple, нито оторизираните сервизи на Apple ще ви искат такава информация.
По отношение на софтуерна поддръжка е възможно да бъдете помолен/а да въведете кода за достъп до устройството или паролата за вашата Apple регистрация. Трябва винаги да присъствате, докато техникът има достъп до устройството ви.
1. Архивирайте данните си
iCloud:
Отидете в Настройки > [вашето име] > iCloud > iCloud Backup и натиснете Архивирай сега.iTunes / Finder (Mac или PC):
Свържете телефона си с компютър и създайте локално архивно копие.
2. Изключете функцията „Намери моя iPhone“
Функцията „Намери моя iPhone“ е част от защитата Заключване при активиране. За да може сервизът да обслужи телефона ви, тя трябва да бъде изключена.
- Отворете приложението Намери (Find My).
 - Изберете раздела Устройства (Devices).
 - Намерете вашия iPhone в списъка.
 - Докоснете Това устройство (или името на устройството).
 - Превъртете надолу и изберете Премахване на това устройство или Изключване на „Намери моя iPhone“.
 - Въведете вашата Apple ID парола, за да потвърдите.
 
2.1 Ако нямате достъп до Apple устройство със вашето Apple ID може да направите същото чрез iCloud.com.
- На компютър или друго смарт устройство отворете iCloud.com
 - Влезте с вашия Apple ID имейл и парола.
 
- Когато влезете в iCloud и въведете вашия Apple ID имейл и парола, ще се появи прозорец за двуфакторна автентикация. Там ще ви бъде поискан код, изпратен чрез push известие до някое от вашите устройства.
 
- Понеже нямате достъп до тях, трябва да изберете един от новопоявилите се бутони в долната част на прозореца – „Find My iPhone“ / „Намери iPhone“
 След като натиснете „Find My iPhone“, ще се отвори интерфейсът на Find My.
В горната част на екрана ще има меню „All Devices / Всички устройства“ – натиснете го.
Изберете вашия iPhone от списъка.
Ще се появи бутон „Remove from Account / Премахване от акаунта“. Натиснете го и потвърдете с паролата си отново.
3. Премахнете SIM картата и аксесоарите
Извадете SIM картата (и eSIM, ако е приложимо).
Премахнете калъфи, протектори или други аксесоари.
4. Ако заявката е за смяна на батерия
Ако ще предавате телефона за смяна на батерия, препоръчва се да разредите батерията под 30% преди посещението в сервиза.
Това улеснява техниците и може да ускори времето за обслужване.
След като изпълните тези стъпки, вашият iPhone ще е готов за сервизно обслужване, без риск от загуба на данни или проблеми с активирането.





