Често задавани въпроси
При възникнала рекламация в срок до 14 дни от усвояването на поръчка е необходимо да ни информирате на [email protected] или в предоставената Форма за контакти, описвайки естеството на констатираното несъответствие, както и да приложите снимков материал.
При основателна рекламация, обект на гаранционно обслужване, ще получите инструкция за подмяна на получения продукт с куриерски разходи за сметка на търговеца на посочения от вас имейл адрес.
При възникнали рекламации след изтичане на законовия срок по чл.50 от ЗЗП, потребителят може да предяви рекламация по чл. 113 от ЗЗП във всеки един търговски обект на Зора, или директно към сервизните бази на марката, посочени в гаранционната карта.
Гаранционната поддръжка изисква предоставяне на валиден документ за покупка, електронно копие на документа се изпраща автоматично в прикачен файл към писмото информиращо потребителя за изпратена пратка от търговеца, достъпен за регистрирани потребители и в собствения клиентски профил на iStation.bg
При възникнали въпроси можете да свършете с нас по всяко на sales[email protected] или в предоставената Форма за контакти
Можете да анулирате поръчка през формата за контакти или в свободен текст на следния мейл адрес: [email protected]
Ако ненамерите тук желания отговор на въпроса си? Не се колебай да ни потърсиш на 0700 70 440 или на E-mail: [email protected]